ابراهیم شکوری با وجود دارا نبودن سابقه ۱۰ ساله مدیریتی و سابقه ۵ ساله مدیریت در ورزش مشکلی برای فعالیت به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از استعفای محمدرضا ساکت از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال کشورمان مهدی تاج تصمیم گرفت برای متوقف نشدن فعالیت های اداری و اجرایی این فدراسیون طی حکمی ابراهیم شکوری، معاون اجرایی حوزه دبیرکلی فدراسیون را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کند.

شکوری ۳۴ ساله سابقه بازی در تیم های سایپا، پرسپولیس و پیام مشهد را داشته و دارای دکترای مدیریت ورزشی است.

در ساعات اخیر مباحثی مطرح شده است مبنی براینکه با توجه به بند ۳-۲ ماده ۶۰ اساسنامه فدراسیون فوتبال درباره شرایط و توانمندی های دبیر کل فدراسیون که در آن به صراحت قید شده است "دبیرکل باید دارای ۱۰ سال سابقه مدیریتی باشد که حداقل پنج آن سال مدیریت در ورزش است" شکوری به دلیل دارا نبودن این سابقه مدیریتی نمی تواند به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فعالیت کند.

با این وجود یکی از حقوق دان های ورزشی کشورمان اظهار داشت: این شرط تنها مختص دبیرکل فدراسیون فوتبال است و کسی که می خواهد به عنوان سرپرست دبیرکلی و برای مدتی کوتاه در این سمت فعالیت کند با وجود دارا نبودن سابقه مدیریتی ۱۰ ساله و ۵ سال مدیریت ورزشی مشکلی برای فعالیت ندارد.


بیشتر بخوانید:

ساکت از دبیر کلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد/ شکوری به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد

شیعی سرپرستی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد


انتهای پیام/

سرپرستی دبیر کلی برای شکوری مانعی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار