نماینده مردم فریدن فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی داران تعداد تخت های این بیمارستان از ۱۰۲ به ۱۳۶ تخت افزایش پیدا می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر ترکی نماینده مردم فریدن فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی امروز پس از  بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از منطقه غرب اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در داران بیمارستان شهید رجایی با سطح دو ارجاع داریم که از یکسال و نیم گذشته طرح توسعه بیمارستان ، با زیربنای  چهار تا پنج هزار متر مربع مطرح بود و  امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده می شود. 

وی تصریح کرد: میزان اعتبار درخواستی  چهار میلیارد تومان است که مقرر شده به فاصله ۶ ماه در دو نوبت اختصاص یابد.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر،  چادگان و بویین میاندشت همچنین از توسعه‌ اورژانس بیمارستان شهید رجایی خبر داد و افزود : تعویض و ارتقای سی.تی  اسکن و تجهیز بیمارستان با دستگاه ام.آر.آی از دیگر درخواست های ما از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و وزارت بهداشت است. 

ترکی اعلام کرد:  بیمارستان شهید رجایی داران هم اکنون ۱۰۲ تخته است که با اجرای طرح توسعه بیمارستان به ۱۳۶ تخت افزایش پیدا می کند.

وی افزود: در طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی، پنج اتاق عمل و سی اس آر وتوسعه آشپزخانه و قسمت اداری دیده شده است. 

 نماینده مردم فریدن و فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت اظهار داشت: در بیمارستان شهید رجایی اکثر متخصصان رشته های بیهوشی، جراحی عمومی، متخصصان زنان و زایمان ، داخلی ، قلب و عروق ، رادیولوژی و اطفال به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند. 

ترکی ادامه داد: همچنین متخصصان گوش و حلق و بینی ، اعصاب ، کلیه و مجاری ادراری متخصص عفونی ، روانپزشک به صورت دو  تا  چهار روز در بیمارستان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه تکمیل تجهیزات پزشکی اتاق عمل و  بخش سی سی یو بیمارستان از دیگر درخواستهای ماست، گفت: بیمارستان چادگان که به تازگی افتتاح شده است نیاز به پرستار، پیراپزشکی، نیروی پشتیبانی و خدمات دارد.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت رفع مشکل نیروی انسانی در بیمارستان چادگان را خواستار شد و بیان داشت:  بیمارستان چادگان ۳۲ تخت خوابه است که نیازمند تکمیل تجهیزات پزشکی و کادر متخصصان هستیم. 

وی با اشاره به اینکه بخش دیالیز بیمارستان تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: تا پایان آذرماه ساختمان بخش دیالیز به اتمام می رسد که امیدواریم با همیاری وزارت بهداشت تجهیزات آن تکمیل شود.

انتهای پیام/م

طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی داران اجرایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.