بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون بین ۳۰ تا ۳۵ درصد دریافتی داشته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های ليگ برتر فوتبال كشورمان امروز و با ديدار تيم های پيكان و نساجی مازندران وارد هفته پانزدهم می شود، در همين راستا فردا (جمعه) تيم فوتبال سپيدرود رشت در ديداری حساس ميزبان شاگردان وينفرد شفر در تيم فوتبال استقلال تهران خواهد بود.

تيم فوتبال سپيدرود در ابتدای فصل را با هدايت خداداد عزيزی آغاز و پس از چند بازی اين مربی از هدايت سپيدرود كناره گيری كرد و علی كريمی كه سابقه هدايت اين تيم در فصل گذشته را نيز در كارنامه خود داشت بار ديگر به عنوان سرمربی بر روی نيمكت سرخ پوشان قرار گرفت.

شاگردان كريمی با مشكلات فراوانی دست و پنجه نرم می كنند و طبق شنيده ها كمك هايی كه قرار بود از جانب مسئولان شهر رشت به اين تيم شود هنوز ميسر نشده است و كريمی به همراه دوستان خود مبالغی را به بازيكنان پرداخت كرده اند.

حسين كعبی كاپيتان اين تيم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: علی کریمی از جیب خودش برای تیم خرج می کند و کل هزینه ها گردن او افتاده است.

کریمی و دوستانش هزینه های تیم را می دهند و از روز اولی که او با سپیدرود قرارداد بست هیچ مسئولی سر تمرین نیامد و کمک خاصی به ما نکرد. فعلا نزدیک 30 تا 35 درصد از قراردادمان به ما پرداخت شده است.

تيم سپيدرود شانس اين را دارد تا برد مقابل استقلال تهران و لغزش ذوب آهن بتواند به رتبه چهاردهم جدول صعود كند. ديدار تيم های سپيدرود رشت و استقلال تهران فردا (جمعه) ساعت 15:00 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم خواهند رفت. 


بيشتر بخوانيد:

تقابل پیکان نصفه نیمه با شاگردان نکونام/ جادوی کریمی برای فرار از قعر جدول مقابل استقلال

اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر اعلام شد

کعبی: بازی سختی مقابل استقلال داریم/ برای قطبی آرزوی موفقیت می کنم


انتهای پيام/

دريافتی های سپیدرودی ها مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار