رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از بررسی و تصویب حل مشکلات 17 واحد تولیدی صنعتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه برخی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی که بدون دلیل اقدام به تعطیلی واحدهای خود نموده اند گلایه نموده و افزود: چرا این واحدها با وجود نداشتن هیچ گونه مشکلی باعث بیکاری نیروهای فعال در این واحدها می شوند.

وی تصریح کرد: این واحدها وام های کلان و تسهیلات سنگین از بیت المال دریافت کرده اند و شایسته نیست که مدیران این واحدها تقصیر را به گردن دیگران از جمله رسانه ها بیندازند در حالی که باید جوابگوی اعمال خود در پیشگاه خداوند بزرگ و وجدان خودشان باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه ی بانک های عامل استان و مدیران و کارکنان خدوم آنها با واحدهای تولیدی و صنعتی در ارائه و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت خواستار توجه بیشتر به اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شد و گفت: راه اندازی و فعال تر شدن واحد های تولید و صنعتی در استان که در حال فعالیت هستند در گسترش، توسعه و رونق اشتغال در استان سهیم هستند.

عاملی گفت: همه مسئولان استانی تلاش و همت خود را برای حل مشکلات واحدهای تولید از تمام جوانب بکار گرفته اند تا حتی یک کارگر در حال کار خدای نکرده بیکار نشود بلکه براساس تلاش های جهاد گونه استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان بر میزان اشتغال موجود در استان با گسترش و توسعه واحدهای تولید و صنعتی افزوده گردد.

وی در ادامه افزود: با دستور مستقیم استاندار اردبیل مشکلات و مسایل تعداد 17واحد تولیدی صنعتی و خدماتی و معدنی بررسی و مصوبات خوبی در جهت رفع مشکلات آنها اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ح

راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.