ستاد اقامه نماز کشور در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز از حوزه هنری استان کرمان، برای اقدامات این سازمان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز با استفاده از زبان هنر، قدردانی کرد.

قدردانی ستاد اقامه نماز کشور از حوزه هنری استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان؛ ستاد اقامه نماز کشور در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز که با موضوع شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز برگزار شد، از حوزه هنری استان کرمان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز با استفاده از زبان هنر، قدردانی کرد.

در متن لوح تقدیر، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز خطاب به حوزه هنری استان کرمان آمده است:

«توفیق خدمتگزاری به نماز، نور چشم پیامبر اکرم (ص)، بالاترین هدیه الهی است. پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌کنید، بزرگ‌ترین پس‌انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می‌کنید، بهترین بیمه‌هاست. بدینوسیله از همکاری ارزشمند جنابعالی در حمایت از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق انتقال مفاهیم نورانی نماز با زبان هنر به ویژه برای کودکان و نوجوانان و نیز تولید سرود و آثار نمایشی با موضوع نماز، از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم ،امید است تلاش‌های خالصانه شما همراه با سلامتی و سعادتمندی مورد پذیرش درگاه خداوند متعال قرار گیرد.»

خلق آثار و تولیدات فاخر هنری با محوریت نماز شامل: چاپ کتاب، تولید آثار موسیقیایی و انیمیشن برای مخاطبان کودک و نوجوان از جمله فعالیت‌های حوزه هنری استان کرمان در سال‌های اخیر بوده است که منجر به دریافت لوح تقدیر از رئیس ستاد اقامه نماز کشور شده است.
بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز با قرائت پیام مقام معظم رهبری چهاردهم آذر در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.
انتهای پیام/ح

تجلیل از خدمان فرهنگی حوزه هنری کرمان درحوزه نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار