معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقلال و آزادی، وجه تمایز و استثنای انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌هاست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرکرد، استقلال و آزادی را مهم‌ترین نعمت و دستاورد انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: این دستاورد مهم باعث استثنا شدن و تمایز انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌ها شد.

وی با اشاره به اقتدار کشور ایران پس از پیروزی انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی به دنبال تحقق آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بود.

نقدی با بیان ناچیز بودن مشکلات اقتصادی امروز جامعه در مقابل نعمت آزادی اظهار داشت: ملت ایران در جمهوری اسلامی و زیر سایه اسلام، بر سرنوشت خود حاکم شدند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف سیاسی، علمی و فناوری، نظامی و دفاعی، صنعتی، بهداشت و سلامت، و فرهنگ و معنویات، پیشرفت‌های چشمگیری داشته و در برخی از این حوزه‌ها، رتبه کشور ده‌ها برابر شده است.

نقدی، با بازخوانی فساد و بی لیاقتی حکومت پهلوی گفت: در کشوری که دارای انسان‌های فرهیخت‌های بود، فردی مانند رضا پهلوی که حتی سواد خواندن و نوشتن نداشت، شاه مملکت شد و هر کسی را که مخالف او بود، نابود میکرد.

وی با اشاره بی عدالتی و ظلم و ستم حاکم بر کشور در دوران طاغوت افزود: مشکلات امروز جامعه در مقابل مشکلات آن دوران و همچنین سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی بسیار ناچیز است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته قابل مقایسه با نظام طاغوت و حکومت‌های قبل از آن نیست.

نقدی با بیان اینکه نباید مشکلات کنونی کشور و ناکارآمدی مسئولان را به انقلاب اسلامی نسبت داد، افزود: امروز مشکلی برای حل مسائل اقتصادی در کشور وجود ندارد.

وی تأکید کرد: اگر تفکر انقلابی در بین مسئولان و دولتمردان کشور حاکم و بر ظرفیت‌های داخلی تکیه شود، قطعاً در جنگ اقتصادی پیروز میدان خواهیم شد.

نقدی در ادامه با اشاره به رشادت‎ها و مقاومت‎های ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس گفت: استقامت مردم در برابر دشمن، نشان دهنده ارادت و میزان باور و اعتماد آن‌ها به نظام اسلامی است که هیچ انقلابی از آن بهره‌مند نبود.

وی با بیان ایستادگی جمهوری اسلامی و ملت ایران طی ۴۰ سال گذشته در برابر توطئه‌های همه جانبه دشمن یادآور شد: نظام اسلامی در طول این سال‌ها مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشت، اما خوشبختانه مردم در برابر تمام تهدید‌ها و تحریم‌ها مقاومت کردند و اجازه ندادند دشمن حتی به یک وجب از خاک میهن تجاوز کند و یا استقلال کشور را زیر سؤال ببرد.

نشست تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور نخبگان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ش

نشست تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار