معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهادینه کردن روحیه خودباوری از برکات انقلاب اسلامی است.

پایان مسابقات والیبال دختران چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ در یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به برکات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان به خاطر حرکت در مسیر رضای خداوند، سعادتمند‌ترین افراد و دارای مقام و جایگاهی والا هستند.

وی گفت: یادواره‌های شهدا کلاس درسی است که می‌توان ایمان به خدا، ایثار و فداکاری، از خودگذشتگی و مقاومت را در آن فرا گرفت.

نقدی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهادینه کردن روحیه خودباوری را از برکات این انقلاب بیان کرد و افزود: کشور و ملت ایران طی چهل سال گذشته در مسیر توسعه، پیشرفت و پیروزی‌های ارزشمند قرار گرفت.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در قله آزادی خواهی جهان ایستاده و به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه، پیرامون مشکلات اقتصادی کشور گفت: مسائل اقتصادی امروز ساده‌ترین مشکلی است که انقلاب اسلامی تا کنون با آن مواجه بوده، که آن هم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی قابل حل می‌باشد.

نقدی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی در بخش اقتصادی توانمندتر از دشمن می‌باشد چرا که دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمندی از جمله نیروی انسانی توانمند، جوانان نخبه و با استعداد، علم و فن آوری، منابع و ذخایر انرژی و مواد معدنی است.

وی تأکید کرد: در کشور ما هیچ کمبودی برای رسیدن به اقتصاد مولد و پیشرو وجود ندارد.

نقدی با اشاره به توان کشور در حوزه دفاعی و نظامی و موشک‌های نقطه زن، چرخه کامل سوخت هسته‌ای و سلول‌های بنیادین گفت: انقلاب اسلامی تا کنون مشکلات، توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری را با توکل بر خدا و رشادت‌های شهدا، پشت سر گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداست، بازگشت به منطق شهدا را راه حل مشکلات کشور بیان کرد.

نقدی در پایان با بی نتیجه دانستن مذاکره با دشمن افزود: دشمن قابل اعتماد نیست، و ما باید با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری و بازگشت به مسیر انقلاب، و با تکیه بر توان داخلی، مشکلات کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/ش

یادواره ۸۳ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قمر بنی هاشم (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.