طرح خودروی مفهومی الکتریکی آستون مارتین به DB6 1970 جانی دوباره می‌دهد +تصاویر

اندی پالمر، مدیر عامل آستون مارتین لاگندا، ضمن مطلع نشان دادن خود از فشارهای محیطی و اجتماعی برای محدود کردن خودروهای کلاسیک، برنامه خود را حافظ میراث گران‌بهایش معرفی کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اثر استون مارتین خودروی مفهوم الکتریکی همه جانبه جدیدی را متولد می‌کند. در این کانسپت خودروی کلاسیک با تکنولوژی مدرن ترکیب شده است.

یک طرح مفهومی 1970 DB6، به نظر نمی‌‌رسد در زمان خود نیز بیش از حد قابل توجه بوده باشد. شاید دلیل آن این باشد که این خودرو "اولین تبدیل قدرت موتور EV قابل برگشت در دنیا را" در زیر پوسته خود مخفی کرده است.

طرح مفهومی الکتریکی آستون مارتین به DB6 1970 جانی دوباره می‌دهد +تصاویر

این طرح خودروی مفهومی برای زمانی در آینده ساخته شده بود که در آن استفاده از خودروهای کلاسیک محدود شده باشد. این مفهوم دارای یک نیروی الکتریکی به نام "کاست" (Cassette) است که مشابه برخی از تکنولوژی‌های Rapide E است؛ این خودرو هنوز ساخته نشده است. استون مارتین می‌گوید کاست یک «سلول انفرادی» است که روی موتور اصلی و ترمزهای مجهز قرار می گیرد. این کاست همچنین دارای سیم‌های برق است که توسط آن‌ها برق را به سیستم الکتریکی خودرو منتقل می‌کند. در ضمن تمام سیستم مدیریت انرژی را می‌توان از طریق یک صفحه اختصاصی که به طور مخفی در کابین نصب شده، کنترل کرد.

طرح مفهومی الکتریکی آستون مارتین به DB6 1970 جانی دوباره می‌دهد +تصاویر

استون مارتین جزئیات کاملی را مطرح و بیان کرد که کاست، راه حل کاملی برای رانندگان به منظور پیشرفت در آینده و مقاوم شدن است. اگر بخواهیم از خودروی دومی صحبت به میان بیاوریم باید بگوییم که صاحبان آن می‌تواند موتور اصلیش را با سهولت نسبی دوباره نصب کنند زیرا این جا به جایی موتورها به تغییر آنچنانی احتیاج ندارد.

طرح مفهومی الکتریکی آستون مارتین به DB6 1970 جانی دوباره می‌دهد +تصاویر

در حالی که این خودرو تنها یک کانسپت است، اثر استون مارتین میراث EV را در آینده نزدیک به ما ارائه می‌کند. برای اولین بار این اتفاق در سال 2019 آغاز خواهد شد.

اندی پالمر، مدیر عامل آستون مارتین لاگندا، در بیانیه‌ای اظهار داشت: "ما از فشارهای محیطی و اجتماعی که در سال‌های آینده استفاده از اتومبیل‌های کلاسیک را محدود می‌کنند بسیار آگاه هستیم." او ادامه داد "برنامه قرن دوم ما نه تنها مدل‌های جدید و آینده ما را شامل می‌شود، بلکه از میراث گران‌بهای ما نیز محافظت می‌کند. من معتقدم که این نه تنها باعث می‌شود استون مارتین منحصر به فرد باشد، بلکه به یک رهبر آینده‌نگر در این زمینه تبدیل می‌شود."


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

خودروی کلاسیک آینده‌نگر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار