معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبیل از رفع تصرف 34 هكتار از اراضی تحت پوشش یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمود صفری، معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبيل از رفع تصرف 34 هكتار  از اراضی تحت پوشش یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به ارزش بیش از 160 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

وی در محل اجرای حکم قضایی ورفع تصرف 95 هزار و 93 مترمربع از اراضی متعلق به راه وشهرسازی اردبيل با اعلام اين مطلب افزود: مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی اردبيل طی برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده  با مراجع قضايی و ذی صلاح درطول سال جاری با بیش از 38 مرحله انجام عملیات در نقاط مختلف استان اردبیل اقدام به رفع تصرف 34 هكتار از اراضی بیت المال  به ارزش تقریبی بیش ا ز160  میلیارد ریال  نموده اند.

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در راستای برنامه جامع حفاظت اراضی با پیگیری های بعمل آمده و حمایت و پشتیبانی مدیرکل راه و شهرسازی استان درسالجاری تعداد نیروها و خودروهای تحت اختیار 40 درصد افزایش  و همه خودروهای موسسه ای  یگان حفاظت،  به چراغ گردون و برچسب های  معرف گشت های حفاظت از اراضی مجهز گرديدند.

صفری تصريح كرد: با عنایت به اینکه قسمتی از اراضی تحت پوشش یگان حفاظت استان در حاشیه شهرهای استان به ویژه در محدوده اراضی همجوار با روستاها واقع گردیده و از طرفی اسناد مالکیت این اراضی بنام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده است لذا به همه همشهریان و روستائیان محترم توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام به خرید اراضی در این مناطق مراتب با مراجعه به یگان حفاظت و یا معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مورد استعلام قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

رفع تصرف اراضی بیت المال به ارزش بیش از 160 میلیارد ریال در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.