در مراسم بزرگداشت روز رشت از تمبر یادبود این روز رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،فاطمه شیرزاد عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: در مراسم بزرگداشت روز رشت در ۱۲ دی از تمبر یادبود این روز رونمایی می‌شود.
وی در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورا با تاکید به جلوگیری از تحمیل هزینه‌های هنگفت به شهرداری در مراسم روز رشت افزود: برنامه‌های روز رشت باید بازنگری شده و برای برگزاری مراسم  این روز  به عنوان شهر اولین ها، باید اقدامات در خور توجهی انجام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت به دیدار با نخبگان و فرهیختگان  همزمان با روز رشت اشاره کرد و گفت: تجلیل از نخبگان و فرهیختگان باید جزء برنامه‌های این روز باشد.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه بازدید از خانه میرزا و توجه به حماسه ۸ دی در قالب برنامه‌های روز رشت است  افزود: میرزا کوچک جنگلی به عنوان اسطوره بزرگ مردم رشت و گیلان باید به طور ویژه‌ای در برنامه‌های این روز  مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت بااشاره به حماسه بزرگ ۸ دی در برنامه‌های روز رشت تصریح کرد: حماسه ۸ دی نشان از بصیرت و ولایتمداری مردم آگاه این شهر بوده است و در روز رشت باید به طور ویژه به آن توجه شود.

انتهای پیام / ق

 

از تمبر یادبود روز رشت رونمایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.