معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: همه تجهیزات و مهمات دفاعی مورد نیاز نیرو‌های نظامی با همت نیرو‌های جوان و دانش آموخته کشورمان در داخل تهیه می‌شود و ایران در حوزه دفاعی با اقتدار روی پای خود ایستاده است.

 ایران در حوزه تولید تجهیزات دفاعی با اقتدار متکی به خود است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین بزرگداشت دومین سالگرد ۲ شهید گمنام و شهدای دانشگاه علوم پزشکی فسا، گفت: این اقتدار و عظمت ایران با وجود تحریم‌های سنگین ۴۰ ساله و فشار‌های اقتصادی استکبار جهانی حاصل شده و دشمنان و بدخواهان انقلاب که چشم دیدن جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران را ندارند، باید بدانند و ببینند که نظام اسلامی ایران به چه جایگاه رفیعی رسیده است.

وی افزود: هر آنچه که امروز داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان حاصل شده است و باید همواره در پی این باشیم که فرهنگ دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: باید دستاورد‌های ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم و در معرض دید همگان قرار دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: کشور ما در ۸ سال دفاع مقدس ۲۳۰ هزار شهید و بیش از ۴۰۰ هزار جانباز تقدیم این انقلاب کرد تا این نظام پایدار و مستحکم بماند و استقلال و امنیت کنونی کشورمان مدیون و مرهون خون همین شهداست.

دریادار سیاری گفت: شهدا با نثار خون خود از تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند و ما نیز باید پیمان ببندیم که ادامه دهنده خون سرخ شهدا هستیم تا کشور و امنیت ما پایدار بماند.

در ادامه این آیین از ۱۰ خانواده ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی با اهدای لوح تجلیل و قبور شهدای گمنام غبار روبی و عطر افشانی شد.

شهرستان فسا که در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد، ۷۴ شهید جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده و خاک این شهرستان پذیرای پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام است.
انتهای پیام/م

سفر معاون هماهنگ کننده ارتش  به فسا

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار