ازاقداماتی که از ابتدای تأسیس بیمارستان رضوی صورت گرفته، برگزاری کنگره، سمینار، کنفرانس و کارگاه علمی می‌باشد که بسیاری از آن‌ها به صورت بین‌المللی برگزار شده است.

تاکنون حدود ۲۶۰کنفرانس علمی در بیمارستان رضوی برگزار شده استرضا سعیدی رییس بیمارستان رضوی در حاشیه کنگره بین المللی پزشکان قلب و عروق ایران و اروپا در مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: بیمارستان فوق تخصصی رضوی فعالیت‌های خود را صرفا به کار‌های درمانی محدود نکرده و تمرکز زیادی بر کار‌های آموزشی و پژوهشی نیز دارد.

سعیدی بیان داشت: در زمینه کار‌های پژوهشی یک مجموعه تحقیقات رسمی و منصوب در بیمارستان رضوی راه اندازی شده، هم چنین یک مجموعه مجلات انگلیسی زبان با نام بیمارستان رضوی به انتشار رسیده است.

وی اظهار کرد: در مجموع فعالیت‌های علمی و پژوهشی بیمارستان رضوی اتفاق بسیار خوبی است که باعث شده کار‌های بیمارستان از فعالیت صرفا درمانی بیشتر شود.

رییس بیمارستان رضوی در رابطه با برگزاری کنگره بین المللی پزشکان قلب و عروق ایران و اروپا گفت: این کنگره سال گذشته هم در بیمارستان رضوی برگزار شد که امسال سعی کردیم تغییرات مطلوبی در جهت افزایش کارایی آن انجام دهیم. کنگره در طی چهار روز برگزار می‌شود که دو روز اول در رابطه با بیماری‌های قلب و عروق و در دو روز دوم در رابطه با بیماری‌های مادرزادی و ساختمانی قلب تبادل نظر میکنند.

انتهای پیام//م. ص


انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی بیمارستان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.