ابراهیمی گفت: باید با بهره گیری از امور حاکمیتی نگاه محیط زیست را در جامعه تسری دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب خاک و فرسایش محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ایده، استارت‌آپ و هم‌اندیشی شرکت های دانش بنیان حوزه محیط زیست که عصر امروز در مرکز پژوهش‌های کشاورزی برگزار شد با اشاره به فعالیت این جشنواره اظهار کرد: نزدیک به ۲۰۷ ایده به جشنواره رسید و ۳۰ داور انتخاب شدند و ۴۰ ایده به مرحله نهایی رسیدند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۷ ایده انتخاب شدند، بیان کرد: این ایده‌ها هم بررسی شدند و افراد برگزیده و شرکت‌های منتخب امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

ابراهیمی ادامه داد: این ایده‌ها برای تبدیل به ایده‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم اندیشی شرکت‌های دانش بنیان در ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب خاک و فرسایش محیط زیست معاونت علمی درباره شرکت‌های دانش بنیان گفت: اکنون ۱۰۷ شرکت در حوزه آب و محیط زیست کار می‌کنند و ۴۹ عدد آنها در نمایشگاه حضور داشتند.

استفاده از فکر بزرگترین سرمایه است

وی با بیان اینکه آب مولفه‌‍ای مهم است، گفت: با ورود فناوری و علم به موضوعات مختلف می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم و استفاده از فکر بزرگترین سرمایه است و کشور ایران می‌تواند دربرابر مشکلات موجود ایستادگی کند.

ابراهیمی ادامه داد‌: امکانات جامعه را باید به کمک روش‌های علمی در اختیار تولید ثروت و برطرف کردن مشکلات قرار دهیم ما نیاز داریم تا در امور حاکمیتی و محیط زیست نگاه مردمی را در جامعه تسری دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار