همایش سراسری مدیران صنعت بیمه و خدمات بیمه ای سهام عدالت کشور در آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسگر توکلی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت کشور در همایش سراسری مدیران صنعت بیمه و خدمات بیمه‌ای سهام عدالت کشور در آمل گفت: این مجموعه در تلاش است تا خدمات بیمه‌ای را به حدود ۵۰ میلیون سهامدار سهام عدالت و دیگر اقشار جامعه در زمینه تولید، درمانی و اشتغال ارائه دهد.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ بیمه به عنوان یک اصل در برنامه ششم توسعه کشور مورد توجه و هدفگذاری شده است، افزود: در تحقق این سیاست کلی برنامه ششم، برنامه ریزی و کارآمدتر کردن واحد‌های سهام عدالت و دفاتر بیمه سهام در سراسر کشور در حال انجام است.

توکلی گفت: رویکرد و حمایت از تولید ملی و مشارکت ریسکی در صنایع تولیدی و فعالان اقتصادی نیز با صنعت بیمه و حمایت در این بخش در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی نیز از سال گذشته آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت کشور افزود: به منظور  واریز سود سهام عدالت به سهامداران زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در ماه گذشته به ازای هر نفر ۱۷۵ هزار تومان پرداخت شد.

در همایش مدیران بیمه‌ای سهام عدالت کشور از ۲۵ نفر مدیران شهرستان‌ها که در عرضه خدمات بیمه‌ای به مشمولان سهام عدالت عملکرد قابل قبولی داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ م

آمل، میزبان همایش مدیران صنعت بیمه و خدمات بیمه‌ای سهام عدالت کشور

برچسب ها: پربازدیدها ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار