سرمربی تیم ملی تکواندو ارتش‌ها گفت: هوگوپوشان جوان با قهرمانی در جهان ثابت کردند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

زوار: تکواندوکاران جوان جواب اعتماد کادر فنی را دادندمحمد رضا زوار سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی ایران در این مسابقات بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با یک تفاوت خاص برگزار شد. پیش از آغاز مسابقات اعلام کردند که امتیازات تیمی حذف می‌شود و برای کسب عنوان قهرمانی تعداد مدال‌های طلا اهمیت دارد و همین موضوع حساسیت دیدار‌ها را دو چندان کرد.

او ادامه داد: ما با یک تیم جوان عازم این مسابقات شدیم و کسب ۳ مدال طلا و یک نشان برنز و ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان ثابت کرد که می‌توان به ورزشکاران جوان عتماد کرد و آن‌ها به خوبی پاسخ این اعتماد را دادند.

سرمربی تیم ملی درباره بحث داوری عنوان کرد: بحث داروی مانند مسابقات جهانی نبود که افراد از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شوند و هر کشوری می‌توانست یک داور را همراه خود به مسابقات اعزام کند و این موضوع کیفیت داوری را کاهش داد، اما مشکلی در امر قضاوت نداشتیم.

او افزود: پیش از اعزام به این مسابقات اردو‌های متعددی را برگزار کردیم تا از ۸۰ تکواندوکار دعوت شده به ترکیب نهایی رسیدیم. در این مدت ۳ مرحله مسابقه انتخابی گذاشتیم تا بهترین نفرات راهی رقابت‌ها شوند.

زوار تصریح کرد: متاسفانه مرتضی شیری از ناحیه زانو آسیب دید و قبل از اعزام مجبور شدیم ترکیب را تغییر دهیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد می‌توانستیم مدال دیگری را هم کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان گفت: عملکرد ملی پوشان ما به گونه‌ای بود که مسئولان برگزاری این مسابقات عنوان بهترین و فنی‌ترین تکواندوکار را به وورزشکار ما دادند و من به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شدم که این اتفاق برای اولین بار برای تیم ملی ایران رخ داد.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: نتایج ضعیف در جاکارتا مانع حضور ما در گرندپری شد/علیزاده به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌رسد

خوانساری: غیبت داوران بین المللی در لیگ تکواندو مشکل ساز شده است

میرحسینی: رقم قرارداد‌های بانوان ملی پوش در لیگ برتر تکواندو نصف مردان است


انتهای پیام/

اظهارات زوار درباره عملکرد تیم ملی تکواندو در رقابت‌های ارتش‌های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار