به مناسبت چهل سالگی انقلاب هزار و ۶۸۴ مددجو در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب هزار و ۶۸۴ مددجو در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: مددجویان در این سفر معنوی با شعار محوری لبیک یا خامنه‌ای در صحن و سرای امام رئوف با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان بستند.

عالیشاه گفت: در سفر مشهد مقدس برای مددجویان طرح نائب الشهید به نیابت از ۴۰ شهید مدافع حرم با عنوان خانواده انقلاب اجرا می‌شود و هر کدام از آن‌ها به نیابت از یک شهید زیارت نامه ثامن الحجج را قرائت می‌کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: برنامه‌های متنوعی با موضوعات زیارتی شامل حضور در رواق حضرت زهرا (س) و بیان مسائل احکام، صرف غذا در مهمان سرای حضرت و همچنین برنامه‌های بصیرتی مانند اخلاق در خانواده، آثار تربیتی زیارت، ۴۰ سال انقلاب ۴۰ سال ددمنشی آمریکا در این اردو‌ها برای مددجویان برگزار می‌شود.

عالیشاه گفت: تاکنون ۴۸۴ مددجو شامل مادران و دختران ساکن در مناطق محروم و مادران فعال در کانون فرهنگی در قالب شوق زیارت به مشهد الرضا اعزام و بقیه تا پایان بهمن ماه امسال به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/ م

اعزام مددجویان از مازندران به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.