هفته یادبود قربانیان سوانح ترافیکی ۲۲ آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: برنامه‌های متعددی برای هفته یادبود قربانیان سوانح رانندگی پیش بینی و رویکرد اصلی این برنامه‌ها فرهنگسازی کاهش سوانح ترافیکی تعیین شده است.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ قربانیان تصادفات در بوستان آزادی با حضور خانواده قربانیان، معلولان، متختصصان و مدیران دستگاه‌های متولی، اصلی‌ترین برنامه هفته یاد بود قربانیان سوانح ترافیکی است.

زوربخش با تاکید بر اینکه آموزش فرهنگ ترافیک و ایمن سازی معابر از اهداف مهم برنامه پیشگیری و کاهش تصادفات رانندگی است، افزود: طی هفته یادبود قربانیان سوانح ترافیکی در تئاتر‌های خیابانی و کمپین‌های آموزشی اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از کاهش ۲۳ درصدی تصادفات برون شهری در این کلانشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش و برنامه ریزی انجام شده و تعامل مثبت و سازنده با پلیس راهور توانستیم تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف را در ۷ ماه منتهی به ابتدای آبان امسال و در مقایسه با پارسال را از ۱۳۰ نفر به ۱۰۰ نفر کاهش دهیم.

زوربخش گفت: در برگزاری برنامه‌های این هفته، مدیریت فوریت‌های پزشکی، معاونت فرهنگی شهرداری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان زندا‌نها، ستاد دیه، بهزیستی، پلیس راهور و دیگر سازمان‌ها همکاری خواهند داشت.
انتهای پیام/م

یادبود قربانیان حوادث ترافیکی در شیراز برگزار می شود

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار