فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیشترین آمار قربانیان حوادث چهار شنبه آخر سال را نوجوانان و کودکان عنوان کرد و بر هوشیاری هرچه بیشتر خانواده‌ها در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیشترین آمار قربانیان حوادث چهار شنبه آخر سال را نوجوانان و کودکان اعلام و بر هوشیاری هرچه بیشتر خانواده‌ها در این زمینه تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان ممکن است در برپایی اینگونه آیین‌ها تحت تاثیر محیط قرار گیرند، از این رو از خانواده‌ها می‌خواهیم، مراقب فرزندان خود و در کنار آنان باشند.

وی اظهار داشت: والدین نقش مهمی در پیشگیری از حوادث به‌ویژه حوادث چهارشنبه آخر سال دارند و با نظارت مستقیم بر نوجوانان می‌توانند مسیر درست را به آن‌ها نشان دهند و از بروز حوادث احتمالی بکاهند.

گودرزی ادامه داد: مردم به این خود باوری رسیده اند که جوانان و نوجوانان را کنترل کنند و آسیب‌های جسمی غیر قابل جبرانی را که استفاده از مواد محترقه به دنبال دارد، جدی بگیرند و همین امر موجب شده امسال تقاضا برای خرید مواد محترقه کاهش یابد.

وی گفت: از شهروندان انتظار داریم همواره پلیس را درکنارخود ببینند و به هیجانی که حسرت در کمین آن است، نزدیک نشوند و وحشت دیگران را دستمایه‌ی شادی خود قرار نداده و نگذارند خاطره‌ای اندوه بار از بهار برایشان تداعی شود.
انتهای پیام/ر

قربانیان حوادث چهارشنبه آخر سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار