دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پرسپولیس، تیم باهوش و زرنگی است، اما حق ما باخت نبود.

مظاهری: حق تیم ذوب آهن باخت نبود/ به بیرانوند گفتم از من لر تر هستی!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود و پرسپولیس تیم زرنگ و باهوشی است که بازیکنانش توانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند. به نظرم حق ما باخت نبود.

او درباره شایعه پیوستنش به پرسپولیس گفت: اصلا درباره این موضوع صحبت نکنید. در حال حاضر در ذوب آهن هستم و تا لحظه‌ای که در این تیم هستم با همه وجودم بازی می‌کنم. از من پرسیده بودند که آمده بودی جلو تا گل بزنی اگر غیر از این باشد مطمئن باشید تیم دیگری هم بروم باید کم کاری می‌کنم. مطمئن باشید با این نوع بازی کردن خود می‌خواهم به تیم‌های دیگر بگویم اگر جای دیگری هم باشم با همه وجودم بازی می‌کردم.

مظاهری درباره اینکه شرایط ذوب آهن با حضور منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا بهتر می‌شود، بیان کرد: من قول می‌دهم و این فیلم را نگه دارید چرا که من می‌دانم که تیم ما فصل آینده در بین تیم‌های اول تا چهارم خواهد بود.

دروازه بان تیم ذوب آهن درباره اینکه در آخر بازی دست به گردن بیرانوند گذاشت و شائبه حضورش در پرسپولیس بیشتر شد، خاطر نشان کرد: فقط به بیرانوند گفتم از من لر‌تر هستی.


بیشتر بخوانید: 

همتی: می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم

علیپور: مهم سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن بود که به آن رسیدیم

مصلح: بازی خيلی خوبی بود / به ديدار بعدی می رسم


انتهای پیام/ 

اظهارات مظاهری درباره بازی ذوب آهن و پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار