نمایشگاهی از توانمندی های نابینایان از دیروز در نگارخانه کوثر جنب کتابخانه ملی شهر کرمان آغاز و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.‌

نمایشگاه دستاوردهای نابینایانمریم سفیدگرزاده برنامه ریز و مدیر اجرایی نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان اینکه انجمن خیریه نابینایان استان کرمان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان، نمایشگاهی از توانمندی های نابینایان در نگار خانه کوثر جنب کتابخانه ملی شهر کرمان برگزار کرده است، گفت: این نمایشگاه تا ۱۶ آذر صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان نابینای مطلق و نیمه بینا در معرض دید عموم قرار داده شده است، افزود: غرفه های این نمایشگاه شامل: تابلو فرش، مروارید دوزی، بافتنی، عروسک سازی، تابلو نقاشی، گل آرایی، دکوپاژ( طراحی روی کوزه) و محصولات خانگی شامل: قوتو، کماچ سهن، ترشیجات و عرقیجات است.

سفیدگرزاده بیان داشت: برنامه ریزی شده است در این نمایشگاه برخی از هنرمندان به صورت زنده فعالیت های خود را انجام دهند.

وی گفت: اختتامیه این نمایشگاه نیز با عنوان جشن امید و انگیزه، ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۶ آذر در سالن ایرج بسطامی پارک مادر برگزار می شود.

برنامه ریز و مدیر اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه دیروز با حضور جوشانی سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان افتتاح شد، افزود: تاکنون عالم زاده شهردار کرمان و زهرا موسی پور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

 

انتهای پیام/س

برچسب ها: خیریه ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار