سرپرست استانداری تهران گفت: برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، باید قدرت نه گفتن را به دانش آموزان آموزش دهیم.

ضرورت آموزش قدرت نه گفتن به دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی سرپرست استانداری تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران که امروز (سه‌شنبه سیزدهم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و مسئولان استانی باید به اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر توجه کنند.

وی افزود: موضوعات سخت افزاری مانند ایجاد مراکز مراقبت و ترک اعتیاد برای معتادان متجاهر و ساماندهی آن‌ها تاکنون مطرح بوده است، اما باید به موضوع برنامه ریزی برای کار فرهنگی و پیشگیری در حوزه مبارزه با موادمخدر نیز توجه شود.

سرپرست استانداری تهران گفت: برای این که هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌ها اثرگذار باشد، باید این اقدامات از پیش دبستانی و دبستان آغاز شود تا قدرت نه گفتن را به دانش آموزان آموزش دهیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان در سیستم آموزشی امانت ما هستند، بر همین اساس باید اجتماعی کردن مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم.

حسن بیگی تصریح کرد: انرژی و زمان بیشتری برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیاز است، چرا که سرعت آسیب‌های اجتماعی از سرعت برنامه ریزی‌های مقابله‌ای بیشتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار