دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان گفت: در مرحله جدید طرح مقابله با قاچاقچیان سوخت در استان، حدود ۲۴هزار لیتر سوخت از ۵ مرکز نگهداری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمد محبی دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاقچیان سوخت و کوتاه کردن دست سودجویان از این سرمایه ملی، روند مقابله با این افراد ادامه یافت که موفق شدیم با شناسایی ۵ مرکز دپوی زیرزمینی در شهرستان زاهدان مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنیم.

وی ادامه داد: پس از بازرسی این مراکز، موفق شدیم مقدار ۲۳ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در داخل زمین مخفی کرده بودند را کشف کنیم که این مقدار سوخت با کمک بیل مکانیکی از زیرزمین خارج و در همین زمینه تعداد ۱۱ متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

محبی تاکید کرد: در ادامه روند بازرسی ها، ۳ دستگاه پژو و ۳ دستگاه اتوبوس حامل مشک و باک‌های اضافی که کار جابجایی سوخت قاچاق را انجام می‌دادند نیز توقیف و به منظور تعیین تکلیف روانه پارکینگ شد.

وی ضمن قدردانی از شهروندان استان در راستای اطلاع رسانی تصریح کرد: سوخت سرمایه‌ای ملی است که هدر رفت و یا قاچاق آن ضربات سختی به بدنه اقتصاد جامعه می‌زند که همکاری مردم می‌تواند کمک شایانی در کاهش این پدیده ناپسند داشته باشد.

انتهای پیام/پ

کشف  محل دپوی سوخت در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار