مدیر آموزش و پرورش بهبهان از فعالیت‌های ورزشی به عنوان عامل سلامت جسم و روح دانش آموزان یاد کرد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: تزریق روحیه شادابی، نشاط و تحرک در دانش آموزان از مهم ترین طرح ها و برنامه هایی است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بدان توجه شده است.

وی افزود: سبک و روش زندگی کنونی به گونه ای تغییر یافته که نسل جوان نیز از عوارض آن بی نصیب نمانده و می توان آنان را به عنوان مهم ترین قشر تاثیرپذیر تحولات نام برد.

عبدی پور توجه به سلامت روانی و بدنی دانش آموزان را امری مهم خواند و عنوان کرد: فعالیت ها ورزشی در قالب المپیاد ها، جشنواره ها و رقابت ها بستر مناسبی برای ایجاد سرزندگی، نشاط و پویایی در مدارس بوده و تامین کننده و ضامن سلامت جسم و روح دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: دانش آموزان در فعالیت های گروهی و تیمی روحیه همکاری، دوستی، هم فکری و تعامل را فرا گرفته و می توانند در آینده برای حضور در فعالیت های اجتماعی تربیت شوند.

وی بیان داشت: ورزش یکی از فعالیت های مهم و پیشگیرنده در برابر آسیب های اجتماعی است و ترویج آن در بین دانش آموزان می تواند موجب کاهش این آسیب ها شود.

عبدی پور در پایان تاکید کرد: اجرای برنامه های ورزشی در مدارس با فراهم آوردن فضایی شاد و مفرح می تواند در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/م

سلامت جسم وروح دانش آموزان در گرو ورزش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.