استاندار مازندران گفت: دولت بر واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی تاکید دارد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، گامی موثر در صادرات و توسعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران گفت: ظرفیت‌های خوبی در بندرامیرآباد وجود دارد و باید بخش خصوصی بیش از گذشته در این حوزه فعال شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در گرو استفاده و بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی است و باید از ظرفیت این بخش بدرستی استفاده و از سرمایه گذاران حمایت شود.

حسین زادگان با بیان اینکه نقش بخش خصوصی در توسعه اقتصادی و توسعه دریایی بسیار موثر است، گفت: باید افرادی که زمین گرفتند و تاکنون برای اجرای آن کاری نکردند با قوت بیشتری در این حوزه وارد شوند و برای افزایش ورود بخش خصوصی به بندر، مشوق‌های مختلف در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه براساس آمار اعلام شده میزان کمی از صادرات مرکبات در اختیار تجار بومی است، افزود: اینکه اغلب تجار ما در بخش صادرات افراد غیربومی هستند، اشکالی ایجاد نمی‌کند چرا که ما برای توسعه، سود کشاورزان و ارزآوری بیشتر باید از تمام پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

استاندار مازندران گفت: فعال بودن تنها ۸ کارخانه بعد از این همه سال و با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در بندرامیرآباد وجود دارد؛ ظرفیت خوبی نیست و باید گسترش یابد.

حسین زادگان افزود: ظرفیت‌های خوبی در بندرامیرآباد وجود دارد و باید از حضور سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف استقبال شود.

وی گفت: از همه مازندرانی‌ها در سراسر کشور برای جذب تجار و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای توسعه بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بندر امیرآباد بهشهر و توسعه اقتصادی استان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ م

تاکید بر واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.