مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از نخستین محموله صادرات ۱۷۰ تن سیب دماوند از این بندر به مقصد کشور قزاقستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری،سیاوش رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: نخستین بار محموله صادراتی۱۷۰ تن سیب دماوند پس از بسته‌بندی ویژه صادرات و ورود به این بندر برای عرضه به بازار قزاقستان بارگیری و ارسال شد.

وی یکی از اهداف اصلی در توسعه اقتصادی استان استفاده از فرصت مناسب تولید محصولات کشاورزی و باغی و دامی و صادرات این محصولات به بازار ۴۰۰ میلیون نفری کشور‌های حوزه CIS است اعلام کرد و افزود: این امر سبب زیرساخت‌های لازم برای انجام صادرات این محصولات در بندر امیرآباد فراهم می‌کند.

مدیر بنادر و دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: امکانات و تجهیزات این بندر برای صادرات انواع محصولات باغی و کشاورزی استان و استان‌های همسایه و سایر استان‌های کشور در اختیار تولیدکنندگان و بازرگانان قرار می‌گیرد.

رضوانی افزود: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با در اختیار داشتن ۱۳ انبار سردخانه با ظرفیت ۵ هزار تن، ۶ هزار متر مربع فضا  فرصت و موقعیت بسیار مناسبی برای صادرات انواع محصولات باغی و کشاورزی است.

انتهای پیام /ر

توسعه صادرات  زمینه ای برای  فراهم شدن زیرساخت  ها در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.