مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: در ۸ ماه نخست امسال هزار و ۵۰ تن اقلام پروتئینی دراستان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  فرشید گرامی پور مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گفت:: در ۸ ماه نخست امسال ۱۲۸ تن گوشت گوسفندی تازه وارداتی، ۳۸۰ تن گوشت منجمد، ۴۵۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۸۵ تن تخم مرغ توزیع شده است.

به گفته وی؛ همچنین در این مدت، ۲۷ هزار تن نهاده شامل ذرت، جو و سویا دربین بهره برداران استان توزیع شده است.

گرامی پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر به میزان کافی نهاده و اقلام پروتئینی در انبار و سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است که بر اساس مصوبات آتی ستاد تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان گفت: از ابتدای امسال با افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در فروردین ماه مواجه بودیم که با توزیع مناسب ۸۵ تن تخم مرغ و ۱۲۰تن مرغ منجر به کاهش قیمت این اقلام در استان شد.

گرامی پور افزود: از تیر ماه تا آبان ماه با توجه به مشکلات به وجود آمده در حمل نهاده توسط کامیونداران به جهت جبران کمبود نهاده در واحد‌های تولیدی و بر اساس سهمیه تخصیصی؛ ۱۴ هزار تن نهاده شامل ذرت، سویا و جو به تشکل‌ها و اتحادیه‌ها برای توزیع در واحد‌های مرغداری و دامداری استان تحویل داده شد.

گرامی پور خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از روند افزایش قیمت گوشت در ماه‌های مختلف؛ گوشت گرم وارداتی و گوشت منجمد وارداتی بر اساس سهمیه تخصصی و مصوبات ستاد تنظیم بازار در استان توزیع شد.

انتهای پیام/

توزیع ۴۵۷ تن گوشت مرغ منجمد در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار