سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان گفت: برای ۴۰ سالگی انقلاب چاپ بروشور و کار‌های کلیشه‌ای جواب نمی‌دهد.

چاپ بروشور در 40 سالگی انقلاب جواب نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوالقاسم الماسی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان افزود:  بسیاری ازمدیران بزرگی و اهمیت کار را درک نکردند چراکه قرار است 40 سال اقتدار انقلاب و دستاوردهای آن را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب فرصت مناسبی است که باید جدی گرفته شود، تأکید کرد: حضور مدیران در این جلسات الزامی است اما مشاهده می‌شود که برخی از مدیران کل حتی در حد معاونت هم نماینده معرفی نکردند و در جلسه شرکت نکردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه هر مقطع انقلاب اسلامی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، تصریح کرد: لازم است دید خود را وسیع‌تر کرده و نسبت به 40 سالگی انقلاب که دشمن برای آن برنامه دارد، جدی‌تر باشیم.

وی ادامه داد: تشریح هر مقطع انقلاب اسلامی مانند جنگ تحمیلی، ترور 17 هزار نفر توسط دشمن، انواع و اقسام توطئه‎ها و تحریم‌ها که با افتخار و پیروزی از آنها بیرون آمدیم جای کار بسیاری دارد.

الماسی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه باید از ابزارهای جدید برای پاسخ به شبهات استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه کارگروه‌ها برنامه روشن و واضحی متناسب با شرایط امروز ارائه نکرده‌اند.

وی تأکید کرد: نباید به کلیشه‌ها بسنده کرد بنابراین همه مدیران باید با جدیت به برنامه‌های 40 سالگی انقلاب ورود کنند و هیچ توجیهی برای ارائه ندادن برنامه‌ها وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف علمی، عمرانی، رفاه، اجتماعی  و... کم نبوده است، گفت:  در کشور مشکلاتی هست و دشمن به دنبال استفاده از این خلأهاست بنابراین ما باید تمام‌قد وارد شویم جلوی توطئه را بگیریم.

انتهای پیام/ج

چاپ بروشور در 40 سالگی انقلاب جواب نمی‌دهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار