استاندار همدان گفت: ۳۰ درصد سهم مدیریت استان همدان را به بانوان خواهم سپرد.

۳۰ درصد سهم مدیریت استان همدان به بانوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان عصر یکشنبه در اولین مجمع عمومی هیئت اندیشه ورزان جوان استان همدان بابیان اینکه حضور فرمانداران و مدیران در این همایش نشانگر نقش ویژه جوانان در استان است، گفت: این گردهمایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان تاثیرگذار خواهد بود.

شاهرخی افزود: عشق و علاقه بنده به جوانانی است که آنها را به تاثیرگذاری و انجام کارهای بزرگ و شایسته می شناسم و حضور مشتاقانه جوانان در این همایش نشان دهنده علاقه به توسعه استان و نقش آفرینی  در توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه اولویتهای اشتغال و بهبود معیشت بدون توجه به سرمایه اجتماعی محقق نمی شود، گفت: مصمم هستیم در دور جدید فعالیت ها در استان همدان به وعده استفاده از جوانان و بانوان دولت بیشتر عمل کنیم.

استاندار همدان بابیان اینکه مصمم به استفاده از جوانان در مدیریت استان هستم، گفت: به دنبال آنیم حداقل ۳۰ درصد سهم بانوان از مدیریت ها در استان همدان محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ و تمدن استان همدان مثال زدنی است و پیشینه تاریخی این شهر موجب مباهات ایران اسلامی است، گفت: جوانان ما همیشه کارهای بزرگ انجام داده و امروز در همه علوم، دنیا را به حیرت در آورده اند.

شاهرخی بابیان اینکه جوانان استان همدان باید خودشان را آماده کنند تا با جدیت در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند، گفت: از مدیران جوان در مسندهای مختلف استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/ج

 

۳۰ درصد سهم مدیریت استان همدان به بانوان

برچسب ها: استانداری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار