رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان کرمانشاه گفت: بسته حمایتی 200 هزار تومانی دولت مسکن مقطعی است و دردی از معیشت کارگران بازنشسته دوا نمی‌کند.

200هزار تومان جوابگوی کاهش قدرت خرید کارگران نیستبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جواد اکبری  با اشاره به تصمیم دولت برای ارائه بسته حمایتی به آنهایی که دریافتی آنها کمتر از سه میلیون تومان در ماه است،  گفت: قرار است این بسته حمایتی 600 هزار تومانی در سه نوبت تا قبل از پایان سال و در هر نوبت به میزان 200 هزار تومان پرداخت شود و با توجه به وجود سه میلیون و 200 هزار نفر کارگر بازنشسته در کشور80 درصد زیر سه میلیون تومان دریافتی دارند و مشمول این بسته می‌شوند.

اکبری با بیان اینکه 60 درصد کارگران بازنشسته کشور نیز حداقل بگیر هستند و حدود یک میلیون و 200 هزار تومان در ماه دریافتی دارند، بیان کرد: بسته حمایتی 200 هزار تومانی چه دردی از خانواری که یک میلیون و 200 هزار تومان دریافتی دارد، درمان می‌کند.

اکبری تنها راه کمک به معیشت خانوارهای بازنشسته کارگری را ترمیم حقوق آنها به میزان 20 تا 25 درصد دانست و عنوان کرد: در کنار این افزایش حقوق، لازم است طرح همسان‌سازی نیز با جدیت پیگیری شودکارگران بازنشسته به دلیل سختی کار اکنون دچار انواع بیماری‌ها هستند.

انتهای  پیام/ز

 

طرح همسان‌سازی با جدیت پیگیری شود

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.