استاندار مرکزی در دیدار با سفیر اتریش گفت: استان مرکزی می‌تواند نقش اساسی در تحکیم روابط ایران با اتریش داشته باشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سید علی آقازاده استاندار مرکزی دردیدار با اشتفان شولتز سفیر اتریش در ایران گفت: استان مرکزی وضعیت مناسبی در صادارات محصولات تولیدی و صنعتی به کشور اتریش دارد و می‌تواند نقش اساسی در تحکیم روابط کشور ایران با اتریش داشته باشد.

آقازاده افزود: استان مرکزی دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری منحصر به فردی است که علاوه بر روابط اقتصادی با ایجاد زمینه توریست می‌تواند در فعالیت‌های فرهنگی دو کشور هم نقش داشته باشد.

اشتفان شولتز سفیر اتریش در ایران که به منظور سفر به استان مرکزی وارد اراک شده و در ابتدای سفر به استان مرکزی با سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار فرخی معاون امور اقتصادی استاندار و برخی مدیران استان مرکزی هم با سفیر اتریش دو طرف بر حفظ و گسترش همکاری‌های فی مابین در شرایط تحریم تاکید کردند.

نشست با مسئولان شهرداری اراک، دیدار از شرکت پتروشیمی شازند، نشست با فعالان اقتصادی و تجاری استان و شرکت در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، ماشین آلات، ابزار صنعتی و صنایع معدنی از جمله برنامه‌های سفر سفیر اتریش به استان مرکزی است.

استان مرکزی دارای رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی در کشور با هزار و ۸۰۰ واحد کوچک و بزرگ است و در زمینه قطب صنعتی چهارم و در زمینه صنایع مادر تخصصی دوم کشور است.

استان مرکزی می‌تواند نقش اساسی در تحکیم روابط ایران با اتریش داشته باشد

انتهای پیام/ج

سخنان استاندار مرکزی در دیدار با سفیر اتریش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.