معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در سامد پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامد، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بهرام سلیمانی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات و علیرضا گودرزی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه کاری خود بودند.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری  گفت : سامانه سامد بستر ارتباطی مناسبی بین مردم و دولت است که یکی از خدمات بسیار ارزنده در راستای خدمت‎گذاری به مردم محسوب می‎شود.

وی افزود: بنا بر دستور مهندس بازوند استاندار محترم مقرر شده تا هر هفته چند تن از مدیران کل دستگاه‎های اجرایی استان برای پاسخگویی مستقیم به مردم، پشت خط تلفن‎های سامد حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی تصریح کرد: امید است در سایه تعامل موثر و سازنده دستگاه ها، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی ارجاعی دربستر سامد، با سرعت، دقت و مطابق ضوابط و مقررات صورت پذیرد و موجبات افزایش اعتماد عمومی را فراهم کند.

لازم به ذکر است سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت، با شماره تلفن ۱۱۱ است که آحاد مردم در هر جای استان می‎توانند ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود را با استفاده از آن مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند .

 

 

انتهای پیام/د

پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با سرعت، دقت و مطابق ضوابط و مقررات صورت پذیرد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، سامد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.