جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان گفت: راهیان نور انسجام نیروهای همفکر است که از تفکری بسیجی و جهت ترویج آرمان های شهدا شکل می گیرد.

راهیان نور انسجام نیروهای همفکر است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرگرد جواد احمدی  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان گفت: راهیان نور نامی است برای گروه بزرگی از کاروان های سیاحتی ،مذهبی در ایران که به بازدید از مناطق جنگی بازمانده از جنگ ایران و عراق در غرب وجنوب غربی این کشور می پردازند.

وی ادامه داد : وقتی بدخواهان ملت را دارای روحیه شهادت طلبی و تفکر بسیجی می بینند قطعا باعث می شود دشمن در دشمنی خود تغییر جدی بدهد و این یعنی نرسیدن دشمن به هدف که در حفظ امنیت کشور تاثیر بسزایی دارد.

سرگرد احمدی گفت: درحقیقت این جمع مردم که به برکت شهدا درمناطق عملیاتی حضور می یابند بسیج مردمی باهدفی مشترک تشکیل می دهند که حاصل تلاش وفداکاریهای شهدای 8سال دوران دفاع مقدس است .

وی افزود: ایجاد ارتباط عمیق بین نسل های سوم و چهارم انقلاب با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است که این ارزش انقلابی واسلامی بایستی دربین دانش آموزان ترویج پیدا کند که به نسل های بعدی نیز منتقل شود وتفکر بسیجی همیشه استمرار یابد.

انتهای پیام/ د

راهیان نور راهی برای ترویج آرمان های شهدا

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.