دو تیم کارن و شهید زین الدین قم به مرحله نیمه نهایی لیگ های پایه کاتای خردسالان و نونهالان کشور صعودکردند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هفته چهارم لیگ رده های پایه در روز جمعه نهم آذرماه در سالن غدیر تهران برگزار گردید که تیم‌های باشگاه‌های شهیدزین الدین و کارن در این رقابت‌ها با حریفان خود مصاف نمودند.

در این رقابت ها، در رده خردسالان تیم کارن و در رده نونهالان سه تیم کارن یک، کارن دو و شهید زین الدین حضور داشتند.

در رده نونهالان در گروه یک تیم کارن یک قم مدافع عنوان قهرمانی متشکل از محمدمعین غلامی، رضا تلخابی، متین محمدی ‌یکتا ابتدا مقابل تیم میر عماد ساری قرار گرفت و ناباورانه مقابل این تیم با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ بازی را واگذار نمود و در ادامه مقابل تیم شوتوکان JKS فارس ۱۱ بر صفر پیروز شد و در مجموع با یک برد و یک باخت از صعود بازماند.

در رده خردسالان تیم کارن قم متشکل از امیرعباس نعیمی، کمال بختیاریان و محمدسجاد بهتری ابتدا تیم آکادمی نوری را ۱۱ بر صفر مغلوب کردند و در ادامه تیم هیئت کاراته گیلان را با همین نتیجه بردند و در بازی آخر تیم شوتوکان JKS فارس را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشتند و به عنوان تیم اول از گروه یک به مرحله نهایی صعود کردند.

در گروه دو این رقابت ها دو تیم کارن دو قم و شهید زین الدین قم حضور داشتند که ابتدا تیم شهیدزین الدین قم با ترکیب محمد جواد هدیه لو، سجاد دهقانی و سینا دهقانی که عنوان سوم لیگ خردسالان سال گذشته را یدک می کشد، در مقابل تیم آکادمی شیراز الف قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر ۲ پیروز شد.

لازم به توضیح است که رقابت های لیگ رده خردسالان در مرحله دوم در دو گروه چهار تیمی و به صورت دوره ای برگزار گردید و دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند و همچنین رده نونهالان در این مرحله در چهار گروه سه تیمی برگزار شد که از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی راه یافت.

در ادامه دیگر تیم مدعی،کارن دو قم قهرمان لیگ خردسالان سال گذشته با ترکیب محمد طاها حسینی، محمدمهدی سورانی و احسان فلاح، برابر تیم آکادمی شیراز الف نتیجه را ۹ بر ۲ واگذار کرد تا تکلیف صعود تیم ها به بازی دو تیم همشهری کشیده شود.
این بازی هم بین دو تیم شهید زین الدین و کارن برگزار شد و تیم شهیدزین الدین این بازی را با نتیجه ۶ بر ۵ برد و با دو برد به مرحله نهایی صعود کرد و کارن دو قم از صعود بازماند.

به این ترتیب از مجموع تیم های برادران سلطانی، حاضر در لیگ های پایه کاتا، دو تیم به مرحله نهایی و چهار تیم برتر کشور صعود کردند.

شایان ذکر است کاراته کاهای باشگاه شهید زین الدین به سرمربیگری حسن سلطانی و مربیگری محمدمهدی سلطانی و علی سلطانی و تیم‌های کارن به سرمربیگری محمد سلطانی تمرینات خود را پیگیری می‌نمایند و سرپرستی این تیم ها به عهده کریم افشار و علی صالح، محمد امین سلطانی و علیرضا خدری می‌باشد.

انتهای پیام/ح

تداوم موفقیت برادران سلطانی در لیگ های کاتای خردسالان و نونهالان

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار