کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری ایران پس از جلسه با صالحی امیری همچنان به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته کیانوش رستمی به همراه علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به دیدار صالحی امیری رفتند و پس از آن اعلام شد که مسئولان فدراسیون وزنه برداری برای رستمی این طور خط نشان کشیدند که باید با سایر ورزشکاران ملی پوش زیر نظر فدراسیون برنامه هایش را عملیاتی کند در غیر این صورت جایی در ترکیب تیم ملی نخواهد داشت.

با این وجود مدیر برنامه‌های کیانوش رستمی اعلام کرد که او در اردوی تیم ملی شرکت خواهد کرد، اما هنوز هم قرار است طبق برنامه‌های تمرینی خودش به تمرین بپردازد و هیچ اتفاقی نسبت به گذشته ایجاد نشده است. حتی قرار شده کیانوش رستمی بار دیگر در روز‌های آینده به دیدار صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برود.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی قرار است اردو‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش رو مانند کاپ تایلند، جام فجر و قهرمانی آسیا از دی ماه آغاز شود و بدون شک کیانوش رستمی هم یکی از دعوت شدگان به این اردو خواهد بود و قرار شده پس از حضور نداشتن در مسابقات جهانی عشق آباد و قطر کاپ به دلیل اینکه فرصت حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو را از دست ندهد در مسابقات کاپ تایلند و فجر به روی تخته برود.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند: آمریکا برای حضور در جام فجر آمادگی کرده است/ رستمی به اردوی تیم ملی وزنه برداری اضافه می‌شود

تمهیدات فدراسیون برای برگزاری رقابت‌های وزنه برداری جام فجر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار