لژیونر‌های والیبال ایران که در لیگ سری A. ایتالیا شاغل هستند، هفته پرکاری را پشت سر گذاشتند.

بررسی عملکرد لژیونرهای والیبال در ایتالیا + تصاویربه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ سری A  والیبال ایتالیا، در فصل جاری چند بازیکن ایرانی را در دل خود دارد که این فصل را در تیم‌های مختلف این لیگ معتبر سپری می‌کنند.

سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی ایران یکی از ستارگان والیبال کشورمان است که این روزها در تیم سیه‌نا ایتالیا با مربیگری خوان سیچلو (مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران)  به میدان می‌رود. سعید معروف در این هفته از مسابقات به همراه تیم سیه نا باید به مصاف تیم کاستالانا می‌رفت.

این در حالی بود که تیم کاستالانا نیز مجتبی میرزاجانپور دیگر ملی پوش والیبال ایران در اختیار داشت. هر دو تیم سیه نا و کاستالانا وضعیت ایده آلی در جدول رده بندی ندارند و در قعر جدول قرار گرفته اند. در نهایت دیدار این دو تیم قعر جدولی با پیروزی 3 بر یک معروف و یارانش همراه شد تا تیم کاستالانا همچنان بدون کسب پیروزی به کار خود ادامه دهد و سیه نا نیز به دومین پیروزی خود دست پیدا کند.

در این مسابقه تیم کاستالانا در چهار ست نتایج ۳۰-۲۸، ۲۵-۲۳، ۲۱-۲۵ و ۲۵-۲۱ را رقم زد و در نهایت بازنده این مسابقه شد. این شکست در حالی برای تیم کاستالانا رقم خورد که میرزاجانپور توانست با کسب 17 امتیاز برای تیمش ، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه لقب بگیرد.

تیم مونزا ایتالیا دیگر تیم لیگ والیبال سری A  به شمار می‌رود که بازیکن ایرانی در اختیار دارد. جایی که امیر غفور، پشت خط زن ملی پوش ایران به میدان می‌رود. تیم مونزا ایتالیا در این هفته از رقابت‌ها به مصاف تیم مودنا رفت که در پایان مقابل حریف خود تن به شکست داد. این در حالی است که تیم مودنا خولیو ولاسکو سرمربی اسبق والیبال ایران را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت. تیم مونزا ایتالیا در این مسابقه با حساب 3 بر صفر مقابل تیم پرستاره مودنا تن به شکست داد تا همچنان در رده هفتم جدول سری A باقی بماند. امیر غفور، پشت خط زن ایرانی تیم مونزا در این مسابقه 10 امتیاز برای تیمش بدست آورد.

تیم ورونا ایتالیا که مرتضی شریفی و محمد جواد معنوی نژاد را به خدمت گرفته است، در روزی که شریفی را در ترکیب خود نداشت به مصاف تیم پادووا رفت و در این مسابقه با حساب 3 بر یک تن به شکست داد تا لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ایتالیا هفته جاری را با ناکامی پشت سر بگذارند.

در لیگ برتر والیبال ایتالیا سری A تیم پروجا صدرنشین مسابقات است و در این هفته نیز با کسب پیروزی دیگری توانست جایگاه خود را در صدر جدول مسابقات تثبیت کند.

بررسی عملکرد لژیونرهای والیبال در ایتالیا + تصاویر

بررسی عملکرد لژیونرهای والیبال در ایتالیا + تصاویر

بررسی عملکرد لژیونرهای والیبال در ایتالیا + تصاویر

بررسی عملکرد لژیونرهای والیبال در ایتالیا + تصاویر

بررسی عملکرد لژیونرهای والیبال در ایتالیا + تصاویر

 


بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی


انتهای پیام/

لژیونرهای والیبال در هفته دهم سریA چه کردند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.