در نظر گرفتن تسهیلات اشتغالزایی بدون سقف ویژه معلولان مه ولاتفرماندار مه ولات گفت:تسهیلات اشتغالزایی بدون سقف ویژه معلولان شهرستان در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود رنجبر  فرماندار مه ولات در جلسه مجمع عمومی پارلمان مشورتی بانوان با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات بانوان معلول شهرستان گفت: زنان معلول از جمله گروه‌های خاص اجتماعی هستند که به دلیل نقص جسمانی ممکن است به طور مضاعف از فرصت‌ها و امکانات اجتماعی بی بهره باشند و بررسی مسائل و مشکلات مختلف پیش روی این افراد یکی از موارد مهمی است که بایت به آن پرداخت.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات زنان معلول در حوزه‌های مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، حقوقی، ازدواج و ... مهم است و ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان از جمله بهزیستی و بنیاد شهید با تشکیل یک سازمان مردم نهاد غیردولتی در حوزه پیگیری و رفع بسیاری از مشکلات موجود در این حوزه اقدام کنند.

فرماندار مه ولات گفت:وقتی یک معلول شغل نداشته باشد امکان استقلال از او سلب می شود و وابستگی‌های بیشتری پیدا می کند و در شهرستان مه ولات، تسهیلات اشتغالزایی ویژه معلولان در نظر گرفته شده که این افراد می‌توانند با ارائه نامه از ادارات بهزیستی و یا بنیاد شهید تسهیلات بدون سقف جهت اشتغالزایی دریافت نمایند و استقلال اقتصادی داشته باشند.

انتهای پیام //ز. ج
 

در مه ولات تسهیلات اشتغالزایی ویژه معلولان در نظر گرفته شده است

برچسب ها: اشتغالزایی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.