۲۴۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رامسر از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:آموزش رفتار‌های معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها در جهت اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعاتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۱ مددجو در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کرده اند، افزود: ارائه این دوره‌های آموزشی از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:دوره‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی، سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آنان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده توسط کمیته امداد برگزار می‌شود.

سرایی با اشاره به اینکه یکی از راهکار‌های اساسی این نهاد برای توانمندی خانواده‌ها ارائه آموزش‌های فردی و گروهی به مددجویان است، افزود: کارگاه‌هایی با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت را از هر لحاظ ارتقاء بخشد.

وی گفت: مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در این دوره‌های آموزشی به مددجویان ارائه شد.
انتهای پیام/آ

۲۴۱ مددجو از آموزش خانواده بهره‌مند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.