مدیرکل فنی و امورعمرانی استانداری تهران از برآورد ۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های قابل واگذاری استان تهران به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر خراسانی مدیرکل فنی و امور عمرانی استانداری تهران در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام استان که امروز (یکشنبه یازدهم آذرماه) برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان تهران اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع پروژه قابل واگذاری تعریف شده است.

وی افزود: در حوزه آب منطقه‌ای تهران نیز پساب ری، ورامین و پاکدشت به میزان ۲۰۰ میلیون مترمکعب و تأمین آب تهران به میزان ۱۶۵ میلیون مترمکعب در دست بررسی است که قابلیت واگذاری را دارد.

مدیرکل فنی و امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به دیگر پروژه‌ها گفت: در حوزه فنی و حرفه‌ای نیز ۵ هزار و ۴۳۵ مترمربع پروژه قابلیت واگذاری به روش bot وجود دارد، ضمن اینکه در حوزه ورزش و جوانان نیز زمین چمن مصنوعی ۷ هزار مترمربعی و سالن ورزشی نیمه تمام نیز قابلیت واگذاری را دارند.

وی ادامه داد: ۱۰۸ کیلومتر پروژه در چارچوب فعالیت اداره راه و شهرسازی و ۱۰ کیلومتر پروژه در قالب اداره آب و فاضلاب روستایی قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند.

خراسانی گفت: پروژه‌های قابل واگذاری در استان تهران حدود ۸ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار