عضو شورای شهر تهران گفت: تمرکز شهرداری باید بر امورات شهر باشد و نباید خیلی درگیر حاشیه‌ها و بحث‌های سیاسی شود.

کاظمی/تمرکز شهرداری بر امورات شهر باشد/ شهرداری درگیر حواشی سیاسی نشودالهام فخاری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آغاز به کار پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران اظهار کرد: تمرکز شهرداری باید بر امورات شهر باشد و نباید خیلی درگیر حاشیه‌ها و بحث‌های سیاسی شود.

وی با بیان اینکه حناچی در حوزه شهرسازی دارای تخصص است، افزود: به نظر من او می‌تواند این موضوع را به خوبی پیش ببرد و تمرکز بر کارهای شهری را بیشتر کند.

فخاری با اشاره به سخنان خطیب نماز جمعه تهران در روز گذشته گفت: همانطور که حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی هم اشاره کرد، همه دستگاه‌ها و مردم باید به اداره شهر کمک کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هر کدام از شهرداران قبلی سعی کردند برخی محورها را فعال کنند، تصریح کرد: باتوجه به تغییر چند شهردار در فاصله زمانی یک ساله، اکنون انتظارات تجمع یافته‌تری وجود دارد که مربوط به 15 ماه گذشته است و از سوی دیگر شهرداری برای اینکه بتواند کاری مفید انجام دهد، به اندازه کافی وقت دارد و مهم این است که برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها به سرانجام برسد.

وی افزود: از نظر من بهترین کار این است که ضمن آسیب‌شناسی گذشته، بر انجام کارهای مثبت و سازنده‌ برای مردم متمرکز باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار