سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

کمیته بررسی مالیات بر عایدی چهارشنبه با حضور وزرات‌خانه‌های راه و اطلاعات جلسه تشکیل می‌دهدزهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: بحث تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا و اقیانوسیه با حضور حقوقدان شورای نگهبان  و رئیس سازمان استاندارد بررسی شد.

وی ادامه داد: قرار شد سازمان استاندارد تا 10 روز آینده گزارش تکمیلی برای رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به این لایحه را ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی اظهار کرد: بررسی طرح بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفت و کلیات این طرح تصویب شد.

سعیدی همچنین در ادامه  با اشاره به تشکیل کمیته بررسی طرح مالیات بر عایدی هم گفت: پیش از این طرح مالیات بر عایدی(CGT) به منظور بررسی به کمیسیون اقتصادی ارائه شه بود که کلیات آن تصویب شد و برای بررسی بیشتر آن این کمیته تشکیل شده است.

وی گفت: قرار است این کمیته روز چهارشنبه با حضور مسئولانی از وزارت راه و اطلاعات و همچنین مرکز پژوهش‌ها جلسه‌ای تشکیل دهد،‌ اکنون مالیات بر عایدی در 180 کشور اجرا می‌شود که متاسفانه در کشور ما هنوز اجرا نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار