ولوو V۶۰ اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار آمریکا می‌شود +تصاویر

خودرو V۶۰ اوایل سال ۲۰۱۹ به نمایندگی‌های آمریکا ارسال خواهند شد. مشتری‌ها می‌توانند این خودرو را به طور کاملا سفارشی بخرند

وولو V60 اوایل سال 2019 وارد بازار آمریکا می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمال دارد که پیش‌تر ولوو گفته باشد که هیچ خودروی واقعی را در نمایشگاه LA Auto نمایش نخواهد داد، اما این شرکت واگن نسل دوم V60 را به نمایش درآورد. نه تنها این خودرو را به نمایش درآورد، بلکه به ما گفت که قیمت آن در بازار ایالات متحده چقدر است.

قیمت رقیب خودروی بی ام و سری 3 از 38900 دلار شروع می‌شود، البته به جز 995 دلار هزینه تحویل در محل. این قیمت مربوط به مدل پایه‌ای V60 T5 FWD است. قیمت V6 T6 AWD Momentum از 43،400 دلار شروع می‌شود.

وولو V60 اوایل سال 2019 وارد بازار آمریکا می‌شود +تصاویر

وولو V60 اوایل سال 2019 وارد بازار آمریکا می‌شود +تصاویر

 پایه موتور T5 یک گزینه 2.0 لیتری توربوشارژر Drive-E است که 250 اسب بخار و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می‌شود که قدرت را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مشتریانی که مایلند V60 را با درایو چهار دیفرانسیله داشته باشند مجبور به ارتقا آن به موتور T6 که دارای استاندارد AWD است، هستند.

موتور این خودرو هنوز یک مدل بنزینی 2.0 لیتری است، اما از هر دو ویژگی توربوشارژر و سوپرشارژر بهره می‌برد و در مجموع 316 اسب بخار و 295 پوند فوت (400 نانومتر) گشتاور تولید می‌کنید.

طراحی داخلی این خودرو دارای هدلایت استاندارد LED،سقف پانارومیک، رابط Sensus Connect برای صفحه نمایش لمسی و منسوجات داخلی منحصر به فرد دوخته شده است. Momentum همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد پشتیبانی راننده را نیز دارا می‌باشد. این موارد توسط City Safety هایلایت شده‌اند که به کاهش حوادث در تقاطع‌ها و با پیاده‌ها، دوچرخه سواران و حیوانات کمک بزرگی می‌کند.

وولو V60 اوایل سال 2019 وارد بازار آمریکا می‌شود +تصاویر

وولو V60 اوایل سال 2019 وارد بازار آمریکا می‌شود +تصاویر

مدل متوسط و R-design ظاهری پویاتر دارد. بروزرسانی‌های داخلی شامل صندلی، فرمان و دنده چرمی است.

خودروهای اولیه ابتدای سال 2019 به نمایندگی ایالات متحده ارسال خواهند شد. V60 به طور انحصاری از طریق تولید سفارشی مشتری ارائه می‌شود تا مشتریان بتوانند خودرو خود را کاملا سفارشی کنند.


بیشتر بخوانید:نسل جدید ون‌های میتسوبیشی رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

فروش خودروی جدید ولوو

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۹:۳۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
فکرنکنم ما بتوانیم نه این خودرو حتی ایرانی را داشته باشیم افسوس که در حسرت نه این بلکه همه چیز ماندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
با دلار دولتی قیمتش نزدیک پارس خودمان است / این کجا و آن کجا!!
آخرین اخبار