به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدا و سیما؛سید محمدرضا موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در حاشیه بازدید از سامانه پاسخگویی به شکایات و مشکلات ثبت نام کارت سوخت گفت: در این مرکز بیش از ۹۰ خط تلفن پاسخگوی مشکلات هموطنان برای نحوه ثبت نام کارت سوخت است.
وی افزود: با هماهنگی مخابرات در دو روز آینده این تعداد خطوط تلفن به ۵۰۰ از عدد افزایش پیدا میکند تا در ارائه پاسخگویی به مردم موفقتر باشیم.
موسوی خواه تصریح کرد: این مرکز همه روزه از ۶ تا ۱۸ پاسخگوی هموطنان است و از ساعت ۱۸ به بعد اپراتور به صورت سیستمی پاسخگو است و در حال حاضر روزانه بیش از سه هزار تماس در این مرکز پاسخ داده میشود.
وی گفت: تا زمانی که تمام هموطنان کارت سوخت خودرو خود را دریافت کنند این سامانه آماده پاسخگویی به آنها خواهد بود.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران اظهار کرد: در این سامانه ده سوال متداول که بیشترین مشکلات مردم در ثبت نام کارت سوخت است به صورت سیستمی تعریف شده که در اولین تماس این سوالات با فرد تماس گیرنده به صورت اتوماتیک مطرح میشود و اگر فرد تماس گیرنده نتوانست از آن طریق به جواب سوال خود برسد سیستم وی را به اپراتور وصل میکند.
موسوی خواه در خصوص مکملهایی که در جایگاههای سوخت عرضه میشود، تصریح کرد: فروش این مکملها غیرمجاز است و سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست هم این مکملها را تایید نمیکند، ضمن اینکه بنزینی که به جایگاهها ارائه میشود از بالاترین کیفیت برخوردار است و نیازی به مکملها نیست.
وی گفت: با تمام جایگاههایی که این مکملها را عرضه میکند برخورد قانونی خواهد شد و از هموطنان میخواهیم که این موارد را به ما اطلاع داده و از این مکملها استفاده نکنند چرا که عدهای فقط به دنبال سودجویی و منافع خود هستند.
انتهای پیام/