هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری ۶ بازی به اتمام رسید.

توقف چهار تیم صدرجدولی در روز برتری بادرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (یک شنبه) با برگزاری ۶ بازی پیگیری شد.

در نخستین بازی امروز سرخ پوشان پاکدشت در خانه خود مقابل تیم گل ریحان البرز (اکسین) با تساوی یک بر یک متوقف شد تا نوار پیروزی‌های شاگردان فرهاد کاظمی پس از ۵ بازی متوالی پاره شود. شاهین توکلی (۶۷) و سید محسن حسینی (۳۶) برای گل ریحان گلزنی کردند تا سرخ پوشان با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرند و تیم مجتبی حسینی هم با ۲۰ امتیاز در رده ششم بایستد.

ملوان نگون بخت که در قعرجدول لیگ یک جای دارد در خانه خود مقابل شاهین شهرداری بوشهر صدرنشین به تساوی بدون گل رسید تا شاگردان محمد احمدزاده و محمود فکری به ترتیب با ۷ و ۲۷ امتیاز در همان رتبه‌های قبلی خود بمانند.

گل گهر سیرجان هم در روزی که می‌توانست با استفاده از فرصت تساوی سرخ پوشان به رتبه دوم برسد در خانه خود مقابل فجرسپاسی شیراز با تساوی یک بر یک به تساوی رسید تا همچنان با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم بماند. پیمان نامور (۵۴) برای شاگردان وینگو بگوویچ موفق به گلزنی شد. شاگردان اسماعیل زارع در تیم فجر هم با ۱۳ امتیاز به رده یازدهم سقوط کند.

شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر مقابل مس کرمان ۲ بر ۲ متوقف شد تا همچنان رده نهم را حفظ کند. محمدرضا زینال خیری (۴۰) و فرشاد بیابانی (۴۹) برای شهرداری چی‌های تبریزی و حمید کاظمی (۴۲) و محمد حسین حیدری (۸۹) برای شاگردان نادر دست نشان گل زدند تا ۲ تیم به ترتیب با ۱۴ و ۲۴ امتیاز در جایگاه نهم و چهارم قرار بگیرند.

نود ارومیه در خانه تیم مس رفسنجان حریفش را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد تا با ۱۴ امتیاز از جایگاه سیزدهم به رده دهم صعود کند. اکبر صغیری (۷۹ و ۸۷) برای رفسنجانی‌ها و فرزاد محمدی (۱۰) عرفان پور افراز (۳۴) و محمد عبادزاده (۷۲) برای نودی‌ها گلزنی کردند تا شاگردان میشو کریستیجوویچ با ۱۰ امتیاز در همان رتبه چهاردهم باقی بمانند.

آخرین دیدار این هفته هم بین بادران تهران و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد که در پایان نارنجی پوشان پایتخت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف خود عبور کردند. کریم اسلامی (۲۰) و محمد آشتیانی (۴۰ و ۴۵) برای تیم بدون سرمربی بادران و سعید خردمند (۸۶ و ۹۲) برای شاگردان داود مهابادی گل زدند. با این نتیجه بادران و شهرداری به ترتیب با ۱۹ و ۱۳ امتیاز در رده‌های هفتم و دوازدهم ایستادند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار