گالری آثار نقاشی استاد احمد فتوت، بنیانگذار هنرهای تجسمی استان همدان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این نمایشگاه که در شیوه‌های سه سبکی برپا شده و بیشتر آنها مربوط به سال‌های اخیر و دهه 90 است بیش از 30 اثر در قالب مدرن برای نمایش عموم ارائه شده است.

این نمایشگاه تا 15 آذرماه همه روزه از ساعت 16 تا 19 دایر بوده و علاقمندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای بازدید به گالری آرمان هنر هگمتانه واقع در میدان فردوسی، ابتدای خیابان طالقانی، جنب بانک قوامین مراجعه کنند.

استاد احمد فتوت، متولد سال 1322 و لیسانس هنرهای تجسمی از دانشکده هنرهای زیبا است و علاوه بر کسب مدرک درجه یک هنری در رشته نقاشی، تربیت صدها هنرجو در رشته نقاشی را برعهده داشته و در حال حاضر مدرس دانشگاه آزاد است.

از فعالیت‌های این هنرمند، تاسیس هنرستان گرافیک و معماری در استان همدان، برپایی بیش از 54 نمایشگاه انفرادی و گروهی است که می‌توان به منتخب نمایشگاه گروهی در آلمان سال 1369، منتخب 10 نقاشی ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی کانادا، منتخب لوح تقدیر در نمایشگاه گروهی مشهد در سال 1371، منتخب دوسالانه هفتم موزه‌های هنرهای معاصر تهران در سال 1386 و ... اشاره کرد.

گفتنی است با راه‌اندازی و آغاز به کار موسسه هنری آرمان هنر هگمتان در همدان این موسسه و به خصوص گالری مجهز و به‌روز آن مبدل به مکان مناسبی برای برپایی نمایشگا‌ه‌های استادان و هنرمندانی از حوزه هنرهای تجسمی شده است.

گزارشگر: فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ د

گالری استاد احمد فتوت در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.