مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از همایش شاد پیمایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

برگزاری مراسم شاد پیمایی دهه فجر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا درویش نژاد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران تفاوت های زیادی با سایر انقلاب های دنیا دارد. در مبانی انقلابی سایر کشورها، آنچه نمی خواستند مشخص بود اما خواسته های مشخصی نداشتند اما انقلاب اسلامی ایران مبانی مشخص داشت.

وی با انتقاد از اینکه مبانی انقلاب به درستی برای نسل جدید تببین نشده است افزود: نسل امروز انتظار استدلال و پاسخ منطقی دارد، امروز انقلاب اسلامی بحران های زیادی پشت سر گذاشته و به پختگی رسیده است اما برای ماندگاری باید با تدبیر و مدیریت صحیح مبانی آن به نسل های جدید منتقل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب می تواند با ظرافت در قالب رسانه ها و فضای مجازی به جامعه ارائه شود خاطرنشان کرد: اگر ما از این برنامه ها غافل شویم شبکه های بیگانه با دیدگاه های سلبی به ساخت و پخش برنامه خواهند پرداخت.

درویش نژاد به شرح برنامه های فرهنگی و هنری که برای این مناسبت برنامه ریزی شده است پرداخت و گفت: بهار مهربانی یکی از ویژه برنامه های این کار گروه است. بخشی از این برنامه که جزو دغدغه های مقام معظم رهبری هم هست، در هفته وحدت و در قالب شادپیمایی برگزار شده و با استقبال همراه بود و بنا داریم برنامه مشابه ای هم به صورت گسترده تر در استان برگزار کنیم.

وی تجلیل از مبارزان دوران انقلاب، برگزاری مراسم شب شعر انقلاب و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان ها را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

رییس هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی نیز چهل سالگی انقلاب را دوران اوج شکوفایی انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز کرد: امسال، سال ویژه ای است و باید برنامه های شاخص برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان اضافه کرد: از ابتدای سال به مناسبت های مختلف برنامه های زیادی برگزار شده و نقطه اوج این مراسم دهه فجر است.

انتهای پیام/ ش

 شاد پیمایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار