مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:از ابتدای امسال تاکنون میزان انفاق و مشارکت‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، در مجموع این نهاد در استان شرایط مطلوبی داشته و در زمینه خدمت رسانی عملکرد خوبی دارد.

وی تصریح کرد: در هفت ماهه ماهه امسال ۲۰ هزار خانواده نیازمند شناسایی و تحت حمایت قرار گرفته اند و در حال حاضر برای ورود به چرخه حمایتی کسی را در نوبت نداریم؛ و کسانی که شرایط ورود را داشته باشند، پس از شناسایی بلافاصله تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در حال حاضر صف پرداخت وام کارگشایی و ضروری صفر است. از طرفی به چهار هزار خانواده بیماران صعب‌العلاج که از مشکلات گرانی دارو رنج می‌برند به منظور تأمین هزینه‌های درمانی کمک مضاعف شده است.

آسوده ادامه داد: در زمینه جهیزیه نیز مددجوی پشت نوبت نداریم و همچنین در زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند و مواردی که به دلیل فقر اقتصادی موجب ترک تحصیل شده اند، اقدامات لازم برای تأمین هزینه‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال نیز بر اساس تبصره ۱۶قانون بودجه امسال در سطح شهرستان‌های استان بیش از ۶۰ درصد جذب اعتبار داشته ایم افزود: در زمینه اشتغال روستایی نیز با توجه به برخی از موارد بانکی درصد تحقق اعتبارات محدود است که امیدواریم در این خصوص با مشارکت بانک‌های عامل و پیگیری استانداری و دبیرخانه اداره کار استان و سایر دستگاه‌های مرتبط شرایط اشتغال روستایی به وضعیت مطلوبی دست یابد و متقاضیان در این خصوص مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام//آ. ح


۲۰ هزار خانواده نیارمند تحت حمایت قرار گرفته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.