کمیته امداد خراسان رضوی برای مددجویان تحت حمایت خود هزار و ۲۳۷ پروژه مسکن را در قالب ساخت، خرید و یا اتمام پروژه‌های نیمه تمام در هفت ماهه امسال اجرا کرده است.

اجرای بیش از هزار پروژه واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدرحیم صحراپیما مدیرتامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد امسال هزار و ۲۳۷ واحد مسکن مددجویی را در شهر‌ها و روستا‌های استان برای مددجویان تحت حمایت خود اجرا کرده است که این پروژه‌های مسکونی شامل خرید و ساخت مسکن و اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود.

وی با اشاره به اینکه شاهد رشد بیش از دو برابری اجرای پروژه‌های مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، تصریح کرد: در هفت ماهه سال گذشته کمیته امداد ۶۶۰ پروژه مسکن را برای مددجویان اجرا کرده است.

مدیرتامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی اجرای پروژه‌های مسکونی در شهر‌ها را شامل خرید و ساخت و پروژ‌های عمرانی روستا را ساخت و مقاوم سازی بیان کرد و گفت: برای ساخت هزار و ۲۳۷ پروژه مسکن مددجویی هشت میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

صحراپیما ادامه داد: کمیته امداد خراسان رضوی برای ساخت و خرید ۳۱۸ مسکن شهری دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان، برای ساخت و مقاوم سازی ۸۷۰ مسکن روستایی چهار میلیارد و ۹۶۵ میلیون، برای اتمام ۵۰ واحد نیمه تمام شهری و روستایی ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت نیکوکاران و از منابع داخلی این نهاد دولتی هزینه شده است.

انتهای پیام//آ. ح


پیش بینی ۵ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد سرپناه

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.