معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: به منظور بررسی علت مسمومیت برخی از شهروندان گوگ تپه، کمیته ویژه‌ای در این شهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: پس از مسمومیت تعدادی از اهالی این شهر گوگ تپه و مراجعه آنان به مراکز درمانی، برای بررسی بیشتر موضوع و پیداکردن علت مسمومیت، کمیته ویژه‌ای تشکیل و همراه با تیم‌های بهداشت محیط و حرفه مرکز بهداشت مهاباد در این شهر مستقر شدند.

وی افزود: وضعیت عمومی افراد مسموم مطلوب گزارش شده و مورد خاصی که نیازمند به اعزام به مرکز استان باشد، وجود ندارد و هم اکنون اوضاع تحت کنترل قرار دارد.

شجاعی گفت: این افراد با علایم مسمومیت شامل اسهال و استفراغ به مرکز بهداشت و درمان شهرگوگ تپه مراجعه کردند و معاینه پزشکی و اقدامات درمانی برای آنان انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: ۴۵ نفر از اهالی شهرگوگ تپه با علایم مسمومیت به مراکزدرمانی شهرگوگ تپه مراجعه کردند که از این تعدادچهار نفربه بیمارستان امام خمینی مهاباد انتقال یافتند و سه نفر از آنان بصورت سرپایی مداوا شدند و تنها یک کودک خردسال جهت مراقبت در بیمارستان بیشتری شد.

مرزنگ، با بیان اینکه نمونه برداری از افراد بیمار انجام و برای بررسی علت مسمومیت به آزمایشگاه ارسال شده است، افزود: شهروندان در صورت داشتن علایم مسمومیت به نزدیک‌ترین واحد بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

به گفته برخی منابع محلی بیشتر افرادی که مسموم شدند به یک مهمانی دعوت بودند و پس از بازگشت دچار علایم مسمومیت شدند.

انتهای پیام/ج

بررسی علت مسمومیت در شهر گوگ تپه مهاباد

برچسب ها: اخبار سلامت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.