سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در ۸ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۵۱۶ سهمیه کمک‌معیشت برای خانوار‌های نیازمند متقاضی کمیته امداد استان جذب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی وحدانی سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال ۱۲ هزار و ۵۱۶ سهمیه جدید برای خانوار‌های نیازمند متقاضی کمیته امداد خراسان شمالی جذب شده است،گفت: در این مدت بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک معیشت به این مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: در ابتدای سال جاری کمیته امداد استان تنها مجاز به حمایت از ۳۱ هزار خانوار محروم استان بود که با ابلاغ سهمیه جدید این رقم افزایش‌ یافته است و هم‌اکنون ۴۳ هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند خراسان شمالی از کمیته امداد استان کمک معیشت دریافت می‌کنند.

وحدانی با بیان این که پرداخت مستمری و کمک‌ معیشت به مددجویان کمیته امداد استان باهدف رفع بخشی از نیاز‌های مادی مددجویان صورت می‌گیرد، گفت: هم‌اکنون کمیته امداد استان در تلاش است زمینه حمایت از نیازمندان واجد شرایط را در کمترین زمان ممکن مهیا کند.

وی اظهار کرد: میزان مستمری دریافتی هر خانوار بر اساس تعداد نفر متفاوت است و مددجویان یک نفر ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، دو نفرِ، ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سه نفرِ، ۳۶۰ هزار تومان، چهارنفره، ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و پنج نفرِ به بالا، ۵۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان مستمری در سال جاری دریافت می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تأمین مسکن مناسب، کمک به درمان، تحصیل، ایجاد اشتغال و ازدواج از سایر سرفصل‌های خدمات کمیته امداد خراسان شمالی به مددجویان است.

انتهای پیام / ب 

دریافت کمک معیشت۴۳ هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند خراسان شمالی از کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.