رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک سارق غیر بومی که برای سرقت مدام در حال حرکت بود با ۹ فقره سرقت منزل در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ،  سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق ، در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی دریافتند سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط یک نفر انجام شده است ، افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد فرد مورد نظر غیر بومی بوده که تا کنون در چندین استان اقدام به سرقت نموده است.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه این فرد به علت سرقت‌های مکرر توسط پلیس سمنان در زندان به سر می‌برد ، اظهار کرد: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به استان سمنان اعزام و نهایتا متهم را برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی استان سمنان منتقل کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به ۹ فقره سرقت منزل در شهرستان بجنورد اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم بعد از انجام تحقیقات مجددا توسط پلیس استان سمنان به زندان منتقل شد، از شهروندان خواست تا با جدیت هشدار‌های پلیس و همچنین نکات امنتی را در راستای پیشگیری از وقوع هر گونه سرقت رعایت نموده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب 

مسافری که در بجنورد اقدام به سرقت می‌کرد، به دام افتاد

برچسب ها: پلیس اگاهی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.